Allianz - allianz-allas-fejlec

Adminisztrációs munkatársat keresünk

Az Allianz Hungária Zrt. budapesti munkavégzésre keres Adminisztratív munkatársat.

Allianz - Irodai felülvizsgáló kárszakértő

A németországi központú Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.

A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Sokszoros Superbrands és Business Superbrands díjasak vagyunk, ügyfeleink pedig folyamatosan honorálják az ügyfélközpontúság és a digitalizáció terén végzett törekvéseinket, így az Allianz az ügyfélkiszolgálást és innovációt díjazó közönségszavazások állandó dobogós helyezettje.

A szakmai elismerések mellett ugyanakkor munkatársaink megbecsülését is kiérdemeltük:  Legjobb Munkahely címmel jutalmaztak minket.

 

Főbb feladatok

  • A papíralapon és elektronikusan beérkezett kár igénybejelentések, megkeresések iktatása
  • A már meglévő személybiztosításokkal kapcsolatosan beérkezett írásos ügyfél-igénybejelentések, rendelkezések, ügyintézése, a változások átvezetése nyilvántartási rendszereinkben
  • Az igénybejelentések, rendelkezések végrehajtásához szükséges adatok, iratok, hatósági dokumentumok pótlásának ügyintézése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás (aktív, írásban és szóban)
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontosság, precizitás
  • Monotónia tűrés

Előnyt jelent

  • Biztosítónál, különösen utasbiztosítások kárrendezésében szerzett tapasztalat
  • Értékesítési tapasztalat
  • Német nyelvtudás

Amit kínálunk

Munkatársainknak versenyképes jövedelmet, nemzetközileg élenjáró ismereteket, a folyamatos fejlődés lehetőségét és egy piacvezető nagyvállalat stabilitását nyújtjuk.