Allianz - allianz-allas-fejlec

Adminisztrációs munkatársat keresünk

Az Allianz Hungária Zrt. budapesti munkavégzésre keres Adminisztrációs munkatársat (határozott idejű munkaszerződéssel 2019.09.30-ig).

Allianz - Irodai felülvizsgáló kárszakértő

A németországi központú Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.

A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Sokszoros Superbrands és Business Superbrands díjasak vagyunk, ügyfeleink pedig folyamatosan honorálják az ügyfélközpontúság és a digitalizáció terén végzett törekvéseinket, így az Allianz az ügyfélkiszolgálást és innovációt díjazó közönségszavazások állandó dobogós helyezettje.

A szakmai elismerések mellett ugyanakkor munkatársaink megbecsülését is kiérdemeltük:  Legjobb Munkahely címmel jutalmaztak minket.

Főbb feladatok

  • A papíralapon és elektronikusan beérkezett kár igénybejelentések, megkeresések iktatása
  • A már meglévő személybiztosításokkal kapcsolatosan beérkezett írásos ügyfél-igénybejelentések, rendelkezések, ügyintézése, a változások átvezetése nyilvántartási rendszereinkben
  • Az igénybejelentések, rendelkezések végrehajtásához szükséges adatok, iratok, hatósági dokumentumok pótlásának ügyintézése
  • Irattárazási feladatok ellátása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Pontosság, precizitás
  • Monotónia tűrés                              
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Biztosítónál szerzett tapasztalat, vagy értékesítési tapasztalat előny

Amit kínálunk

Munkatársainknak versenyképes jövedelmet, nemzetközileg élenjáró ismereteket, a folyamatos fejlődés lehetőségét és egy piacvezető nagyvállalat stabilitását nyújtjuk.