Szolgáltatásaink

Intézze biztosítása ügyeit kényelmesen, online, sorban állás nélkül!

Ügyfélportál

Kérdése van? 

Hívjon minket!

vezetékes:         +36 (1) 421-1-421

Telenor:             +36 (20) 421-1-421

Telekom:            +36 (30) 421-1-421

Vodafone:          +36 (70) 421-1-421

  • Ügyfélportál
  • Kapcsolat
  • Hasznos

Szolgáltatási igénybejelentés - Utasbiztosítás

Ha még külföldön tartózkodik, azonnali segítségért hívja az Allianz Hungária, illetve az Allianz Worldwide Partners magyarul beszélő munkatársait a 24 órás segítségnyújtó telefonszolgálat alábbi számain:

  • Európán belül: +36 (1) 237-2333
  • Európán kívül: +43 (1) 525-03-6516
  • Autó Assistance esetén: +43 (1) 525-03-6552

Ha már hazaérkezett, utasbiztosításával kapcsolatos igénybejelentést személyesen vagy postai úton tehet az igénybejelentő nyomtatvány és a szükséges dokumentumok beküldésével az alábbiak szerint. Az igénybejelentő nyomtatvány az oldal aljáról töltheti le. A szolgáltatáshoz szükséges dokumentumokról a szerződési feltételekből tájékozódhat.

  • Személyes igénybejelentés az Allianz ügyfélkapcsolati pontjain tehető. Az ügyfélkapcsolati pontokról a honlap Kapcsolat menüpont alatt található információ.
  • Postai úton történő igénybejelentés esetén a dokumentumokat a következő címre kell küldeni: Allianz Hungária Zrt. Operációtámogatási osztály, 1387 Budapest, Pf. 11.

Ha segítségre van szüksége, hívja Telefonos ügyfélszolgálatunkat is a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es számon, vagy az alábbi űrlap kitöltésével vegye fel velünk a kapcsolatot, amelyet követően hamarosan felkeressük Önt a megadott elérhetőségen.

Kérjük, hogy egészségi állapotára vonatkozó adatot az űrlapon ne adjon meg! Az egészségi állapotára vonatkozó adatot csak a későbbiekben ügyintézőnknek, illetve az igénybejelentő nyomtatványon adjon meg, ha szükséges!

Kérjük, hogy az igénybejelentésnél vegye figyelembe az alábbi határidőket!

  • Autó Assistance kiegészítő biztosítás (közlekedési baleset, műszaki meghibásodás) esetén az igénybejelentést külföldről telefonon kell megtenni haladéktalanul a biztosítási esemény bekövetkezésekor.
  • Betegségbiztosítás (betegség, baleset) esetén az igénybejelentést külföldről telefonon kell megtenni a lehető legrövidebb időn, de legfeljebb 72 órán belül, majd a hazaérkezést követően be kell nyújtani a szolgáltatáshoz szükséges dokumentumokat.
  • Jogvédelemi biztosítás (jogi eljárások) esetén az igénybejelentést külföldről telefonon kell megtenni a biztosítási esemény bekövetkezésekor, majd a hazaérkezést követően be kell nyújtani a szolgáltatáshoz szükséges dokumentumokat.
  • Poggyászbiztosítás (balesetből eredő sérülés, lopás, rablás) esetén az igénybejelentést a Magyarországra való visszaérkezést követő 5 munkanapon belül kell megtenni a szolgáltatáshoz szükséges dokumentumok benyújtásával.
  • Utazási segítségnyújtási szolgáltatások (pl. poggyászkésés, járatkésés) esetén: az igénybejelentést külföldről telefonon kell megtenni a biztosítási esemény bekövetkezésekor, majd a hazaérkezést követően 5 munkanapon belül be kell nyújtani a szolgáltatáshoz szükséges dokumentumokat.
  • Baleset-biztosítás (baleseti halál, maradandó egészségkárosodás) esetén az igénybejelentést a Magyarországra való visszaérkezést követő 30 napon belül kell megtenni a szolgáltatáshoz szükséges dokumentumok benyújtásával.
  • Felelősségbiztosítás (másnak okozott testi sérülés, dologi kár) esetén az igénybejelentést a biztosítási esemény bekövetkezését követő 30 napon belül kell megtenni a szolgáltatáshoz szükséges dokumentumok benyújtásával.

Az igénybejelentés határidejének elmulasztása esetén a biztosító nem nyújt szolgáltatást, ha a szolgáltatás szempontjából lényeges körülmény kideríthetetlenné válik.