Szolgáltatásaink

Intézze biztosítása ügyeit kényelmesen, online, sorban állás nélkül!

Ügyfélportál

Kérdése van? 

Hívjon minket!

vezetékes:         +36 (1) 421-1-421

Telenor:             +36 (20) 421-1-421

Telekom:            +36 (30) 421-1-421

Vodafone:          +36 (70) 421-1-421

  • Ügyfélportál
  • Kapcsolat
  • Hasznos

Utasbiztosítás igénybejelentés

Ha még külföldön vagy, azonnali segítségért hívd magyarul beszélő munkatársainkat a 24 órás segítségnyújtó telefonszolgálat alábbi számain:

Allianz Hungária (Európán belül): +36 (1) 237-2333 
Allianz Global Assistance (Európán kívül): +43 (1) 525-03-6516
Allianz Global Assistance (Autó Assistance): +43 (1) 525-03-6516

Ha már hazaérkeztél, utasbiztosításoddal kapcsolatos igénybejelentést az Allianz bármelyik ügyfélkapcsolati pontján tehetsz írásban, illetve a lenti űrlap kitöltésével is felveheted velünk a kapcsolatot.

Az űrlap kitöltése során az adatok megadását követően, kérjük, röviden írd le, hogy mi történt (pl. sürgősségi orvosi ellátás baleset vagy betegség miatt, poggyászkár lopás vagy rablás miatt stb.), illetve hogy mikor és hol történt a biztosítási esemény. A megadott elérhetőségen hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot. Kérjük, hogy az egészségi állapotodra vonatkozó adatokat ne az űrlapon, hanem majd későbbiekben az ügyintézőnknek, illetve a letölthető dokumentumok közötti utasbiztosítási igénybejelentőn add meg, ha szükséges!

Az igénybejelentésnél kérjük, hogy vedd figyelembe az alábbi határidőket:

      • Autó Assistance kiegészítő biztosítás (közlekedési baleset, műszaki meghibásodás) esetén: haladéktalanul a biztosítási esemény bekövetkezésekor
      • Betegségbiztosítás (betegség, baleset) esetén: külföldről a lehető legrövidebb időn, de legfeljebb 72 órán belül
      • Jogvédelemi biztosítás (jogi eljárások) esetén: a biztosítási esemény bekövetkezésekor
      • Poggyászbiztosítás (sérülés, eltulajdonítás) esetén: Magyarországra való visszaérkezést követő 5 munkanapon belül
      • Utazási segítségnyújtási szolgáltatások (poggyászkésés, járatkésés, beteglátogatás stb.) esetén: külföldről történő telefonos egyeztetést követően a Magyarországra való visszaérkezést követő 5 munkanapon belül
      • Baleset-biztosítás (baleseti halál, maradandó egészségkárosodás) esetén: Magyarországra való visszaérkezést követő 30 napon belül
      • Felelősségbiztosítás (másnak okozott testi sérülés és dologi kár) esetén: biztosítási esemény bekövetkezését követő 30 napon belül

Az igénybejelentés határidejének elmulasztása esetén a biztosító nem nyújt szolgáltatást, ha a biztosító kötelezettsége szempontjából lényeges körülmények kideríthetetlenné válnak.

A kárbejelentéshez további segítséget Telefonos ügyfélszolgálatunkon, a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es számokon kérhetsz, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre.