Szolgáltatásaink

Intézze biztosítása ügyeit kényelmesen, online, sorban állás nélkül!

Ügyfélportál

Kérdése van? 

Hívjon minket!

vezetékes:         +36 (1) 421-1-421

Telenor:             +36 (20) 421-1-421

Telekom:            +36 (30) 421-1-421

Vodafone:          +36 (70) 421-1-421

  • Ügyfélportál
  • Kapcsolat
  • Hasznos

Személybiztosítási szolgáltatási igény bejelentés

A kockázatviselés ideje alatt bekövetkezett biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 8 napon belül be kell jelenteni a biztosítónak, a szükséges felvilágosításokat meg kell adni, csatolni kell a biztosítási szolgáltatás kifizetéséhez szükséges iratokat, valamint lehetővé kell tenni a bejelentés és a felvilágosítások tartalmának ellenőrzését. Ennek elmulasztása esetén, amennyiben emiatt lényeges körülmények kideríthetetlenekké válnak, a biztosító megtagadhatja a biztosítási szolgáltatás teljesítését.

A biztosítási esemény az alábbi módon jelenthető be:

  • személyesen,
  • faxon, a 06-1-488-1004 számon,
  • e-mailben, az esz@allianz.hu címre küldött levélben, ha az az e-mail cím, amiről az üzenetet küldték a küldő személyéhez kapcsolt, korábban rögzített cím,
  • postai levélben, az alábbi címen:

Allianz Hungária Zrt.
Életbiztosítási szakkezelési osztály
1387 Budapest, Pf. 11

Bővebb felvilágosításért, illetve a szolgáltatási igény bejelentésével kapcsolatos segítségért kérjük, hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!