Díjaink

A MABISZ szakmai díjjal ismerte el kollégáink munkáját

Allianz - MABISZ szakmai díj

Az elismerést 2018-ban Nikovics Éva (bal oldalon) és Deliága Judit (jobb oldalon) kapta

A MABISZ 2013 óta minden évben szakmai díjjal tünteti ki azoknak a munkáját, akik kiemelkedő módon segítik a szövetség munkáját, és támogatják a szakma presztízsének növelését. A díjat a tagozatvezetők javaslatai alapján, az Ügyvezető Elnökség jóváhagyásával MABISZ vezetősége ítéli oda évente maximum három szakembernek.

A rangos szakmai elismerést idén vállalatunk HR és Digitalizációs igazgatója Nikovics Éva, valamint Deliága Judit a lakossági vagyon termék-és portfólió menedzsment csoport vezetője vehette át a IX. Mabisz Nemzetközi Biztosítási Konferencián.

Nikovics Éva a díjat a HR szekcióban és Digitalizációs munkacsoportban végzett munkájáért kapta. Utóbbi kiemelkedő sikere az E-kárbejelentő projekt, amely a „kék-sárgának” is nevezett baleseti bejelentőt digitalizálta. A munka szoros együttműködést igényelt a biztosítóktól: a projektben közel félszáz biztosítási szakember dolgozott termék, káros, IT területekről. A szektor szinten is példaértékű fejlesztés eredményeképpen jövő januárban a MABISZ elindíthatja E-kárbejelentő rendszert. Az ios és Android alkalmazások (vagy a weboldal) segítségével okostelefonról egyszerűen és gyorsan intézhető a gfb kárbejelentés.

Deliága Judit a vagyonvédelmi és kármegelőzési bizottság tagjaként csatlakozott a MABISZ-hoz, majd 2012-ben a lakás és kivállalkozói bizottság tagja lett. 2016 óta ez utóbbi elnöki posztját is betöltötte. A bizottság által a lakásbiztosításokkal kapcsolatos kommunikációs kampányokban és edukációs anyagok készítésében Judit rendszeres szakmai tanácsadást nyújtott, illetve a szezonok szerinti aktuális témákban interjúk adásával és nyilatkozatokkal vett részt aktívan a szövetség szakmai kommunikációjában.

Gratulálunk Évanak és Juditnak az elismeréshez!

14. Superbrands és 11. Business Superbrands díj

Allianz - Superbrands díj 2018

Kimagasló szaktudás, kiemelkedő ügyfélorientáltság: ezek azok a tényezők, amelyek 2018-ban is, immár 14. alkalommal segítették hozzá az Allianz Hungáriát a Superbrands díj elnyeréséhez, illetve melyeknek nagy szerepe volt abban, hogy 11. alkalommal Business Superbrands díjazott is legyen az Allianz.

Az idei díjazással ezzel még tovább folytatódott a sikersorozat, hiszen az Allianz továbbra is az egyetlen olyan magyar biztosító, amely a díj alapítása óta minden évben Superbrands lett, valamint az egyetlen olyan márka, amely a Business Superbrands kitüntetést is –annak bevezetése óta – minden évben magáénak tudhatja. E díjak különösen nagy jelentőséggel bírnak az Allianz számára, mert a Superbrands védjegyek magas minőséget szimbolizálnak, elnyerésük pedig egyet jelent a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkáknak járó elismeréssel.  A Superbrands kitüntetések odaítéléséről kizárólag szakmai szempontok alapján egy független bizottság dönt minden évben, így a méltatás egyértelműen tanúsítja márkánk hitelességét és még inkább a sikerességét.

GÉMOSZ nívódíjas az Allianz Hungária

Allianz - GÉMOSZ nívódíj

A Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) idén is kitüntetett figyelemmel kezelte az autóvásárlókért és az autókereskedő szakmáért tevékenykedő szervezetek munkáját, legfőbb elismeréseként pedig éves rendezvénye keretében Nívódíjjal tüntette ki a szakma legjobbjait és kiemelkedő üzleti partnereit. A 2017-ben alapított Nívódíjat tizenkét kategóriában ítélte oda az elnökség, ezek közül az Allianz Hungária az év biztosítója kategóriában győzedelmeskedett.

A GÉMOSZ 2018-ban is hagyományos éves konferenciáján értékelte az autóvásárlókért és az autókereskedő szakma sikeréért dolgozók tevékenységét.  A konferencia keretében a 2017-es alapítás után már másodszorra méltatták GÉMOSZ Nívódíjjal a szakma eredményességéért sokat tevő személyeket és a szakmailag kiemelkedőt nyújtó partnerszervezetek. A Partnerszervezetek közül a kategóriájukban legtöbb szavazatot kapott jelöltek gazdagodhattak a GÉMOSZ elismerésével.  Az év biztosítója kategóriában a szavazók többsége az Allianz Hungáriára tette le a voksát, így 2018-ban az Allianz az év biztosítója.

MABIASZ terméknagydíjas az Allianz Hungária

Allianz - MABIASZ terméknagydíjas az Allianz Hungária

A Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetségének (MABIASZ) tagjai ismét értékelték a biztosítótársaságok tevékenységét. A szövetség, a 2018-ban alapított Magyar Biztosítási Terméknagydíjjal a független biztosításközvetítők által legjobbnak ítélt biztosítói termékeket tüntette ki. Az Allianz Hungária Lakásbiztosítási konstrukciói a legjobb biztosítási termékek között szerepeltek és bronz minősítésben részesültek.

A Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetsége (MABIASZ) 2018-ban is hagyományos éves konferenciáján értékelte a biztosítótársaságokat. A konferencia keretében idén az újonnan alapított Terméknagydíjakkal méltatták a kiemelkedő szolgáltatást nyújtó biztosítókat. Mivel a MABIASZ tagsága, a független biztosításközvetítők, teljes rálátással rendelkeznek a hazai biztosítási piacra, hitelesen tudják közvetíteni az ügyfelek visszajelzéseit az egyes termékekkel kapcsolatosan, így a díjat elnyerő termékek garanciát jelentenek az ügyfélközpontúságra és a magas szolgáltatási színvonalra. A termékeket és a szolgáltatásokat ár/érték arány, illetve az adott társaság kárrendezési-és ügyviteli folyamatai alapján díjazta a szövetség, ezen változók alapján választották be a legjobbak közé az Allianz Lakásbiztosítási konstrukcióit és ítélték oda a bronz minősítést is.

Harmadik éve dobogós helyen az Allianz „Az Év Ügyfélbarát Biztosítója”szavazáson

Allianz - Az év ügyfélbarát biztosítója 2017

2015 és 2016 után, az Allianz Hungária Zrt. 2017-ben is indult a Netrisk.hu által harmadszorra meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója közönségszavazásán. Közel 40 ezer ügyfél, mintegy 280 ezer értékelése alapján az Allianz harmadik egymást követő évben végzett a dobogón az ügyfélközpontúság terén élenjáró biztosítók között a nagy biztosítók kategóriájában.

A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, hanem a kérdések egyaránt külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre is. Emellett a válaszadók az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették.

„Nagy örömünkre szolgál és megtisztelő a számunkra, hogy az ügyfélközpontúság terén végzett törekvéseink valódi értéket teremtenek az ügyfeleink részére. Ezt tükrözi az Év Ügyfélbarát Biztosítója szavazáson való folyamatos dobogós helyezésünk és a 2017-es ezüstérmünk” - mondta Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató a díj kapcsán, arra is utalva, hogy a felmérésben résztvevő ügyfeleink 2017-ben a termékkínálatunkkal, a személyes, telefonos, és online ügyfélkiszolgálásunkkal és az ügyfél - kommunikációval voltak a legelégedettebbek.

Újabb elismerés az ügyfelektől az Allianz Hungáriának

Allianz - Az év ügyfélbarát biztosítója 2016

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a Netrisk.hu által meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója szavazáson 2015-ben és 2016-ban, ahol közel 40 ezer ügyfélszavazat döntött az ügyfélközpontúságban élenjáró biztosítókról. A nagy biztosítók között az Allianz Hungária Zrt. mindkét évben dobogós helyen végzett.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, hanem a kérdések külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt. Emellett az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették a válaszadók.

 Ezúton is köszönjük azoknak az Ügyfeleinknek az értékelését, akik részt vettek a szavazáson és lehetővé tették, hogy társaságunk „dobogóra léphessen”!

 

Allianz Hungária 2016-ban is a legjobb magyar biztosító

Allianz - World Finance díj 2016

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a World Finance londoni székhelyű, piacvezető pénzügyi szaklap pályázatán, ahol 2007 óta évről évre díjazzák a világ legjobb, leginnovatívabb és legeredményesebb vállalatait különböző kategóriákban. 2016-ban 10 kategóriát indított a pénzügyi lap, ezek között a biztosításszakmai díj elnyeréséért volt versenyben az Allianz.

A World Finance olvasóközönségének szavazatai alapján az Allianz Hungária Zrt. 2016-ban bekerült Magyarország 3 legjobb biztosítója közé, amelyek közül szakmai zsűri döntött arról, hogy ki kapja a legjobb biztosító társaságnak járó díjat. A World Finance Global Insurance Award 2016 versenyen a kvantitatív és kvalitatív válaszok alapján az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a legjobb magyar General Insurance Company címet.

FBAMSZ Szolgáltatásminőségi verseny: Vállalati vagyonban az Allianz az első

Allianz - FBAMSZ Szolgáltatásminőségi első díj

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) immár tizenharmadik alkalommal rendezte meg a biztosítási szakma egyik csúcseseményének számító Biztosításszakmai Konferenciát és Kiállítást 2016. szeptember 19-20. között. A konferencia nyitó napján átadták a Szolgáltatásminőségi Verseny 2016 díjait, melyek közül a vállalati vagyonbiztosítási kategóriában az Allianz vittel el a pálmát.

A független alkuszok 2004 óta minden szeptemberben díjazzák azokat a biztosítókat, amelyek az elmúlt év során a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtották. A szakmai berkekben régóta nagy elismerésnek számító Szolgáltatásminőségi Verseny díjait idén négy kategóriában osztották ki: gépjármű-biztosítások, személybiztosítások, lakossági vagyonbiztosítások és vállalati vagyonbiztosítások területén.

Az idei versenyben az Allianz Hungária a vállalati vagyonbiztosítások kategóriában 1. helyezést ért el, míg a további három kategóriában - a lakossági vagyonbiztosítások, a gépjármű-biztosítások és a személybiztosítások esetén – a dobogó harmadik fokára állhatott.

11. Superbrands és 8. Business Superbrands díj

Allianz - Superbrands díj, Business Superbrands díj

Minőségi szolgáltatásai, valamint sikeres üzleti és kommunikációs tevékenysége ismét díjat eredményeztek az Allianz Hungáriának – 2015-ben immár 11. alkalommal kapta meg a Superbrands és 8. alkalommal a Business Superbrands kitüntetéseket. Ezzel töretlenül folytatódott a sikersorozat: az Allianz továbbra is az egyetlen olyan magyar biztosító, amely a díj alapítása óta minden évben Superbrands lett, valamint az egyetlen olyan márka, amely a Business Superbrands kitüntetést is –annak bevezetése óta – minden évben magáénak tudhatja.

Ezek a díjak különösen fontosak az Allianz Hungária számára, mert a Superbrands védjegyek idei odaítélése során nem csupán a szakmai zsűri, a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottságának szavazatait vették figyelembe, hanem 2013 után immár 3. alkalommal a fogyasztók véleménye is számított. Így az elismerések egyszerre tükrözik az ágazat neves szakembereiből álló bizottság véleményét, akik hitelesítik az Allianz márka eddigi szakmai eredményeit és sikereit, valamint a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatás eredményeit, amelyek a fogyasztói bizalmat és elégedettséget mérik. Az elismerés tehát garanciát nyújt az ügyfeleknek a magas szintű szolgáltatásokra.

Az Allianz a legnépszerűbb a munkáltatói márkák között

Allianz - AON best employers award 2015

Az Allianz Hungária elnyerte a Legjobb Munkahely 2015 címet az AON Hewitt magyarországi vállalatok körében végzett felmérése alapján.  Az elismerés megmutatja, melyek azok a vállalatok, ahol az üzleti sikerek alapvető forrása a munkavállalók elkötelezettsége.

A Legjobb Munkahely Felmérés módszertanában a legjobb munkáltatói gyakorlatokat kutatja fel, s értékeli a vállalatokat 3 kategóriában. Az Allianz Hungária 2015-ben először mérette meg magát ezen a felmérésen, és eredményes szereplésével kiérdemelte a Legjobb Munkahely címet a legalább 1000 fő alkalmazottat foglalkoztató vállalatok között.

World Finance Global Insurance Award 2015 - az Allianz Hungária a legjobb magyar General Insurance Company

Allianz - World Finance Global Insurance Award 2015

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a World Finance londoni székhelyű, piacvezető pénzügyi szaklap pályázatán, ahol 2007 óta évről évre díjazzák a világ legjobb, leginnovatívabb és legeredményesebb vállalatait különböző kategóriákban. 2015-ben 10 kategóriát indított a pénzügyi lap, ezek között a biztosításszakmai díj elnyeréséért nyújtott be pályázatot az Allianz.

A World Finance olvasóközönségének szavazatai alapján az Allianz Hungária Zrt. 2015-ben bekerült Magyarország 3 legjobb biztosítója közé, amelyek közül szakmai zsűri döntött arról, hogy ki kapja a legjobb biztosító társaságnak járó díjat. A World Finance Global Insurance Award 2015 versenyen a kvantitatív és kvalitatív válaszok alapján az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a legjobb magyar General Insurance Company címet.

Újabb elismerés az ügyfelektől az Allianz Hungáriának

Allianz - Ügyfélbarát biztosító

Az Allianz Hungária Zrt. kapta a biztosítási ügyfelek véleménye alapján a második helyezést az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015 díjátadón.

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a Netrisk.hu által 2015 decemberében meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015 szavazáson, ahol több mint 52 ezer ügyfélszavazat döntött az ügyfélközpontúságban élenjáró biztosítókról. A nagy biztosítók között az Allianz Hungária Zrt. a második dobogós helyet szerezte meg.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, a kérdések ugyanis külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt.

Kiváló Call Center díj

Allianz - Kiváló Call Center díj

2014-ben ötödik alkalommal osztotta ki a GfK Hungária Piackutató Intézet a 2010-ben alapított Best of Call Centers díját. A versenyben az Allianz Hungária Contact Centere idén is kiváló eredményt ért el, az általános ügyintézés kategóriában szoros versenyben a második helyezést szerezte meg, a „problémamegoldás”kategóriában pedig a legjobbnak bizonyult, így egy éven át viselheti a "Kiváló Call Center" címet.

A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők összemérhessék teljesítményüket a versenytársak call centereivel, visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről, és ezzel serkentsék egymást az ügyfélélmény növelésére. A verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra contact centereibe befutó telefonos megkeresések eredményeit dolgozták fel a szakemberek, így hasonlítva össze a lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményét.

Deloitte TOP500 - 2014-ben az Allianz Hungária lett a legjobb magyar biztosító

Allianz - Deloitte TOP500 - legjobb magyar biztosító

2014-ben nyolcadik alkalommal tette közzé a Deloitte* a Közép-európai Top 500 elemzését, melyben a régió 18 országának legnagyobb vállalatait rangsorolja. A Top 500 minden évben külön elemzi a bankszektor, a biztosítási üzletág és több más iparág nagyvállalatait is. Az 50 legnagyobb biztosítótársaság közé 6 magyarországi vállalat került be idén, legjobb magyarként az Allianz Hungária, az ötvenes lista 18. helyére, ezzel ismét a legjobb magyar biztosító lett a közép-európai ranglistán. A cégek közötti sorrendet a 2013. évi bruttó díjbevétel alapján állapították meg.

*A Deloitte a világ egyik legnagyobb tanácsadó cége, a Big Four (Nagy Négyek) egyike. A ranglistát készítő közép-európai tagvállalata a könyvvizsgálat, az adó-, az üzletviteli, vállalati kockázatkezelési és a pénzügyi tanácsadás területén nyújt szolgáltatásokat.

Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója

Allianz - Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója

2014-ben harmadik alkalommal hirdették meg az „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” pályázatot, amely a legjobb szolgáltatást, a legmagasabb színvonalon nyújtó cégek közötti rangsort állítja fel. A független szakmai zsűri az Allianz Hungária tevékenységét ítélte a legjobbnak, így elnyerte a legkiemelkedőbb fogyasztóbarát gyakorlattal rendelkező biztosítási intézetnek járó „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díjat 2014-ben.

A pályázat során elsősorban az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a panaszkezelés minőségét mérték, de fontos szerep jutott az értékesítők ügyfélbarát oktatásának, az ügyfelek széleskörű tájékoztatásának, a fogyatékkal élők kiszolgálásának és a vállalati társadalmi felelősségvállalásnak is. Mindezen mutatók mellett a szerződésszámra jutó ügyfélpanaszt és a fogyasztóvédelmi bírságokat is pontozták.

Az Allianz Hungária évek óta kiemelt figyelmet fordít a fogyasztóvédelemre, arra, hogy ügyfelei minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásaival és ügyintézésével. Ennek gyakorlati megvalósítása érdekében számos kezdeményezést indított útjára, amelyekkel jelentős javulást ért el az ügyfélkiszolgálás és a külső megítélés terén.

„Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díj hűen tükrözi azt az erőfeszítést, amelyet ügyfelei elégedettségének növelése érdekében tesz nap mint nap, és igazolja, hogy a fogyasztóvédelem nem csak egy jól hangzó szlogen az Allianz életében, hanem a munka szerves része.