Díjaink

Újabb elismerés az ügyfelektől az Allianz Hungáriának

Allianz - Az év ügyfélbarát biztosítója 2016

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a Netrisk.hu által meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója szavazáson 2015-ben és 2016-ban, ahol közel 40 ezer ügyfélszavazat döntött az ügyfélközpontúságban élenjáró biztosítókról. A nagy biztosítók között az Allianz Hungária Zrt. mindkét évben dobogós helyen végzett.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, hanem a kérdések külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt. Emellett az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették a válaszadók.

 Ezúton is köszönjük azoknak az Ügyfeleinknek az értékelését, akik részt vettek a szavazáson és lehetővé tették, hogy társaságunk „dobogóra léphessen”!

 

Allianz Hungária 2016-ban is a legjobb magyar biztosító

Allianz - World Finance díj 2016

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a World Finance londoni székhelyű, piacvezető pénzügyi szaklap pályázatán, ahol 2007 óta évről évre díjazzák a világ legjobb, leginnovatívabb és legeredményesebb vállalatait különböző kategóriákban. 2016-ban 10 kategóriát indított a pénzügyi lap, ezek között a biztosításszakmai díj elnyeréséért volt versenyben az Allianz.

A World Finance olvasóközönségének szavazatai alapján az Allianz Hungária Zrt. 2016-ban bekerült Magyarország 3 legjobb biztosítója közé, amelyek közül szakmai zsűri döntött arról, hogy ki kapja a legjobb biztosító társaságnak járó díjat. A World Finance Global Insurance Award 2016 versenyen a kvantitatív és kvalitatív válaszok alapján az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a legjobb magyar General Insurance Company címet.

FBAMSZ Szolgáltatásminőségi verseny: Vállalati vagyonban az Allianz az első

Allianz - FBAMSZ Szolgáltatásminőségi első díj

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) immár tizenharmadik alkalommal rendezte meg a biztosítási szakma egyik csúcseseményének számító Biztosításszakmai Konferenciát és Kiállítást 2016. szeptember 19-20. között. A konferencia nyitó napján átadták a Szolgáltatásminőségi Verseny 2016 díjait, melyek közül a vállalati vagyonbiztosítási kategóriában az Allianz vittel el a pálmát.

A független alkuszok 2004 óta minden szeptemberben díjazzák azokat a biztosítókat, amelyek az elmúlt év során a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtották. A szakmai berkekben régóta nagy elismerésnek számító Szolgáltatásminőségi Verseny díjait idén négy kategóriában osztották ki: gépjármű-biztosítások, személybiztosítások, lakossági vagyonbiztosítások és vállalati vagyonbiztosítások területén.

Az idei versenyben az Allianz Hungária a vállalati vagyonbiztosítások kategóriában 1. helyezést ért el, míg a további három kategóriában - a lakossági vagyonbiztosítások, a gépjármű-biztosítások és a személybiztosítások esetén – a dobogó harmadik fokára állhatott.

11. Superbrands és 8. Business Superbrands díj

Allianz - Superbrands díj, Business Superbrands díj

Minőségi szolgáltatásai, valamint sikeres üzleti és kommunikációs tevékenysége ismét díjat eredményeztek az Allianz Hungáriának – 2015-ben immár 11. alkalommal kapta meg a Superbrands és 8. alkalommal a Business Superbrands kitüntetéseket. Ezzel töretlenül folytatódott a sikersorozat: az Allianz továbbra is az egyetlen olyan magyar biztosító, amely a díj alapítása óta minden évben Superbrands lett, valamint az egyetlen olyan márka, amely a Business Superbrands kitüntetést is –annak bevezetése óta – minden évben magáénak tudhatja.

Ezek a díjak különösen fontosak az Allianz Hungária számára, mert a Superbrands védjegyek idei odaítélése során nem csupán a szakmai zsűri, a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottságának szavazatait vették figyelembe, hanem 2013 után immár 3. alkalommal a fogyasztók véleménye is számított. Így az elismerések egyszerre tükrözik az ágazat neves szakembereiből álló bizottság véleményét, akik hitelesítik az Allianz márka eddigi szakmai eredményeit és sikereit, valamint a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatás eredményeit, amelyek a fogyasztói bizalmat és elégedettséget mérik. Az elismerés tehát garanciát nyújt az ügyfeleknek a magas szintű szolgáltatásokra.

Az Allianz a legnépszerűbb a munkáltatói márkák között

Allianz - AON best employers award 2015

Az Allianz Hungária elnyerte a Legjobb Munkahely 2015 címet az AON Hewitt magyarországi vállalatok körében végzett felmérése alapján.  Az elismerés megmutatja, melyek azok a vállalatok, ahol az üzleti sikerek alapvető forrása a munkavállalók elkötelezettsége.

A Legjobb Munkahely Felmérés módszertanában a legjobb munkáltatói gyakorlatokat kutatja fel, s értékeli a vállalatokat 3 kategóriában. Az Allianz Hungária 2015-ben először mérette meg magát ezen a felmérésen, és eredményes szereplésével kiérdemelte a Legjobb Munkahely címet a legalább 1000 fő alkalmazottat foglalkoztató vállalatok között.

World Finance Global Insurance Award 2015 - az Allianz Hungária a legjobb magyar General Insurance Company

Allianz - World Finance Global Insurance Award 2015

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a World Finance londoni székhelyű, piacvezető pénzügyi szaklap pályázatán, ahol 2007 óta évről évre díjazzák a világ legjobb, leginnovatívabb és legeredményesebb vállalatait különböző kategóriákban. 2015-ben 10 kategóriát indított a pénzügyi lap, ezek között a biztosításszakmai díj elnyeréséért nyújtott be pályázatot az Allianz.

A World Finance olvasóközönségének szavazatai alapján az Allianz Hungária Zrt. 2015-ben bekerült Magyarország 3 legjobb biztosítója közé, amelyek közül szakmai zsűri döntött arról, hogy ki kapja a legjobb biztosító társaságnak járó díjat. A World Finance Global Insurance Award 2015 versenyen a kvantitatív és kvalitatív válaszok alapján az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a legjobb magyar General Insurance Company címet.

Újabb elismerés az ügyfelektől az Allianz Hungáriának

Allianz - Ügyfélbarát biztosító

Az Allianz Hungária Zrt. kapta a biztosítási ügyfelek véleménye alapján a második helyezést az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015 díjátadón.

Az Allianz Hungária Zrt. is indult a Netrisk.hu által 2015 decemberében meghirdetett Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015 szavazáson, ahol több mint 52 ezer ügyfélszavazat döntött az ügyfélközpontúságban élenjáró biztosítókról. A nagy biztosítók között az Allianz Hungária Zrt. a második dobogós helyet szerezte meg.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, a kérdések ugyanis külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt.

Kiváló Call Center díj

Allianz - Kiváló Call Center díj

2014-ben ötödik alkalommal osztotta ki a GfK Hungária Piackutató Intézet a 2010-ben alapított Best of Call Centers díját. A versenyben az Allianz Hungária Contact Centere idén is kiváló eredményt ért el, az általános ügyintézés kategóriában szoros versenyben a második helyezést szerezte meg, a „problémamegoldás”kategóriában pedig a legjobbnak bizonyult, így egy éven át viselheti a "Kiváló Call Center" címet.

A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők összemérhessék teljesítményüket a versenytársak call centereivel, visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről, és ezzel serkentsék egymást az ügyfélélmény növelésére. A verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra contact centereibe befutó telefonos megkeresések eredményeit dolgozták fel a szakemberek, így hasonlítva össze a lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményét.

Deloitte TOP500 - 2014-ben az Allianz Hungária lett a legjobb magyar biztosító

Allianz - Deloitte TOP500 - legjobb magyar biztosító

2014-ben nyolcadik alkalommal tette közzé a Deloitte* a Közép-európai Top 500 elemzését, melyben a régió 18 országának legnagyobb vállalatait rangsorolja. A Top 500 minden évben külön elemzi a bankszektor, a biztosítási üzletág és több más iparág nagyvállalatait is. Az 50 legnagyobb biztosítótársaság közé 6 magyarországi vállalat került be idén, legjobb magyarként az Allianz Hungária, az ötvenes lista 18. helyére, ezzel ismét a legjobb magyar biztosító lett a közép-európai ranglistán. A cégek közötti sorrendet a 2013. évi bruttó díjbevétel alapján állapították meg.

*A Deloitte a világ egyik legnagyobb tanácsadó cége, a Big Four (Nagy Négyek) egyike. A ranglistát készítő közép-európai tagvállalata a könyvvizsgálat, az adó-, az üzletviteli, vállalati kockázatkezelési és a pénzügyi tanácsadás területén nyújt szolgáltatásokat.

Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója

Allianz - Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója

2014-ben harmadik alkalommal hirdették meg az „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” pályázatot, amely a legjobb szolgáltatást, a legmagasabb színvonalon nyújtó cégek közötti rangsort állítja fel. A független szakmai zsűri az Allianz Hungária tevékenységét ítélte a legjobbnak, így elnyerte a legkiemelkedőbb fogyasztóbarát gyakorlattal rendelkező biztosítási intézetnek járó „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díjat 2014-ben.

A pályázat során elsősorban az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a panaszkezelés minőségét mérték, de fontos szerep jutott az értékesítők ügyfélbarát oktatásának, az ügyfelek széleskörű tájékoztatásának, a fogyatékkal élők kiszolgálásának és a vállalati társadalmi felelősségvállalásnak is. Mindezen mutatók mellett a szerződésszámra jutó ügyfélpanaszt és a fogyasztóvédelmi bírságokat is pontozták.

Az Allianz Hungária évek óta kiemelt figyelmet fordít a fogyasztóvédelemre, arra, hogy ügyfelei minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásaival és ügyintézésével. Ennek gyakorlati megvalósítása érdekében számos kezdeményezést indított útjára, amelyekkel jelentős javulást ért el az ügyfélkiszolgálás és a külső megítélés terén.

„Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díj hűen tükrözi azt az erőfeszítést, amelyet ügyfelei elégedettségének növelése érdekében tesz nap mint nap, és igazolja, hogy a fogyasztóvédelem nem csak egy jól hangzó szlogen az Allianz életében, hanem a munka szerves része.